27 באוג׳ 2009

ציטוטים על חתולים

- נשים וחתולים תמיד יעשו מה שבא להם, אז כדאי שגברים וכלבים יירגעו וייתרגלו לרעיון. (רוברט היילין)

- יש שני אמצעים איתם ניתן לברוח ממצוקות החיים: מוזיקה וחתולים (אלברט שוויצר)

- כשחתול עושה משהו, אנו קוראים לזה אינסטינקט. כשאנו עושים את אותו הדבר, מאותה סיבה, אנו קוראים לזה אינטליגנציה (וויל קאפי)

- חתולים תמיד יודעים אם אנשים אוהבים אותם או לא. לא תמיד מספיק אכפת להם כדי לעשות לגבי זה משהו (ווינפרד קרייר)

- מיאו עושה מסז' ללב (סטיוארד מקמילן)

- חתולים אוהבים כל כך - יותר מאשר שהם ירשו לעצמם. אבל יש להם כל כך הרבה תבונה שהם שומרים אהבה זו לעצמם (מארק וילקינס)

- כלבים באים כשקוראים להם, חתולים רושמים הודעה וחוזרים מאוחר יותר (מרי בלאי)

- חתולים יודעים בצורה אינסטנקטיבית את הרגע המדויק שבו הבעלים שלהם מתעוררים... אז הם מעירים אותם עשר דקות מוקדם יותר (ג'ים דיוויס)

- מעולם לא התחתנתי, משום שלא היה לי צורך. יש לי 3 חיות מחמד בבית, שממלאים את התפקיד של הבעל: יש לי כלב שנובח כל הבוקר, יש לי תוכי שמקלל כל אחר הצהריים ויש לי חתול שחוזר הביתה מאוחר כל לילה. (מארי קארלי)

- בשעה שאני משחק בחתולתי, מי יודע אם אין אני משעשע אותה יותר משהיא משעשעת אותי. (מישל דה מונטיין)

- במקום שבו יש חתול - יש תרבות. (רוברט א. היינליין)

- חתולים אמורים ללמדנו שלא לכל דבר בטבע יש מטרה. (דן קווייל)

אין תגובות: