22 באוק׳ 2011

ציטוטים מתוך הסרט "A hard days night" של הביטלס

  • "ֿאיך הגעתם לאמריקה?"
"לקחנו שמאלה בגרינלנד."
  • "האם אתה מגדיר עצמך כ'מוד' או 'רוקר'?"
"מוקר"
  • "איך אתה קורא לתסרוקת שלך?"
"ארתור"
  • "אבל... אנחנו רוצים לשמוע את זה, ואנחנו ארבעה, ויחי מעמד הפועלים וכל זה!"
  • "אל תדבר אליי ככה, בחור... אני נלחמתי למענך ולמען שכמותך."
"אתה בטח מצטער שניצחתם."
  • "מי זה האיש הקטן והזקן הזה?"
"הוא שייך לפול."
  • "מס הכנסה סוף-סוף עלו עלינו."
  • "מי הכניס איש לארון?"
  • "הוא ארב פה."
"נראה אורב משהו."
  • "זה לא הסבא שלך!"
"זה כן, אתה יודע."
  • "היי אדוני, הלב שלך שבור?"
  • "צריכים לתפוס את סבא, הוא בטח באיזה אורגיה עכשיו!"
  • "תכניס ת´לשון, זה מגעיל ככה כשהיא ורודה וחשופה."
  • "אתה רואה את אביך לעתים קרובות?"
"לא, אנחנו רק ידידים."
  • "לדעתך, התסרוקות האלה יחזיקו מעמד?"
"שלי מחזיקה מצוין. דבוקה חזק."
  • "איך נקרא הצאוורון הזה?"
"צאוורון."
  • "אני וג´ון מנהלים מלחמת עצבים."
"אבל לג´ון אין."
"מה?"
"עצבים."
"אני יודע. זו בדיוק הצרה."
  • "חשבתי לקשור אותו בשלשלאות, אבל הוא רק יקרקש בהן מולי... לעיני כל!"
  • "באלו אני לא מוכן אפילו להיקבר. הם ´מגו´."
"´מגו´?"
"מגוחכות."
  • "אני לא אשם שיש לו שופר מפלצתי וראש קטן שלא עומד בכובד."
  • "תפסיק להיות יותר גבוה ממני!"
  • "סבא לא רוצה לדבר איתי, הוא מצוברח. והוא הדביק את רינגו."
  • "קוראים לי בטי. רוצה אגרוף?"
  • "ג'ון, אם לא תתנהג יפה, אני ארצח אותך."
  • "רינגו! מה אתה עושה שם?"
"אני בעמוד 5."
  • "את לא תשבשי ת´איזון המחוספס של האישיות שלי, נכון?"
  • "תראו אותו... יושב לו עם השופר תקוע בספר!"
  • "נהיינו חברה בע"מ."
  • "אל תדאג, נשיג לך את עורך הדין הכי טוב שמקבל תלושים."
  • "אני רינגו!"
"זה מה שכולם אומרים היום."
  • "אני דורש לראות את פרקליטי."
"מה שמו?"

"זהו? נטפלים לפרטים טכניים?"
  • "אני חייב לראות את פולי!"
"לך הביתה ותראה אותו בטלוויזיה."
  • "רינגו! גם לך מכינים אזיקים?"
"לא, אני כאן בהתנדבות."
  • "הצרה שלך שהיית צריך לנסוע מערבה. יכולת להיות עכשיו גיל הזהב בבוסטון. אבל פנית מזרחה ומה קרה? אתה זקן בודד בליברפול."
"אבל אני נקי."

אין תגובות: